Sunday 6 May 2012

Book Fair 2012

assalamualaikum..

alhamdulillah.diberi kesempatan mencoret sesuatu. fuhh.. entah mengapa, sejak akhir-akhir nie tugasan sangat menjerut leher. kekadang sebagai manusia biasa sangat semput nak  mengejar semua benda.. mak!! i need you now! :(


btw, last saturday my friend "cik ainur" ajak ke book fair pwtc.tapi almaklum sajalah.. bila dah hari-hari terakhir memang orang macam ikan dalam tin sardin. "rakyat malaysia cintakan ilmu" eh boleh ke nak cakap camtu.. boleh kot.. tak caya? nah..

nak jalan pun xdapet.. *menangis hentak kaki

"kenapa la aku datang hari ni? *monolog sendiri

  dari atas memang tengok takda ruang untuk manusia bergelak ketawa.. hahha *gelak jahat


 Prof Dr Muhaya

:)

kak ain maisarah

ustaz kazim 

Saudara Ramli Awang Murshid


mak.. pening lagi!
 *mana2? monolog

akhirnya jumpa jugak buah hati terbaru.. bukan buah hati. tapi buah-buah hati..

pelaburan bermanfaat.. insyaALLAH

 alhamdulillah.. *senyum je sepanjang hari

''buku oh buku! jika aku tidak bercinta denganmu, aku tentu akan bercinta dengan benda-benda lain.terlalu banyak tarikan di luar sana. internet, mainan, PSP, hiburan, kenderaan, wanita banyak lagi perkara yang ingin melamar cintaku, merebut fokusku. namun, aku jelaskan prioriti. ilmu nombor satu, yang lain-lain dikemudiankan. aku ingin tenggelam dahulu bercinta dengan ilmu. biar ilmu asyik di kalbu"
buku. aku sedang sibuk bercinta denganmu kerana ALLAH. aku tiada masa untuk cinta-cinta yang lain"

sedutan cinta high class&cintaku kerna agamamu


tak nak beli dah novel cinta mengarut meraban merepek yang tak ada manfaat untuk diri

novel tarbiyah.. insyaALLAH

btw still merajuk ngan mazlifa green :p



currently I'm keeping an eye on one person, but I'm not a nutty as a fruitcake. saranghae.

No comments: