Tuesday 17 July 2012

Girlfriends

Assalamualaikum..

Ramadhan is around the corner.. tak sabar? ya. memang tak sabar. satu-satunya bulan yang Allah turunkan berjuta juta jutaaa Rahmat dan Nikmat di dalamnya. satu-satunya bulan yang menggamit nostalgia dan kerinduan. satu-satunya bulan yang memberi ganjaran yang berlipat kali ganda untuk umat manusia yang menghargainya. bagiku, tahun ini tahun pertama. menyambut Ramadhan dengan dimensi diri yang baru. moga dipermudahkan segalanya.

well, before start cuti yang betul-betul cuti hari tu, I do plan with my friends to snap a picture as a memories to us since next semester we will be apart from each other’s.


Plan yang kelam kabut dan mengharu-birukan since one of our member need to go back immediately after finishing ELSP class. haa.. sudah. barulah kelam kabut ehhe.. plan asal dari tuan punya kereta waja "jom kita gi taman botani nak" maka saya yang excited "eh, jom jom" then bila meeting ngan semua ahli, alamak! kena tukar plan sebab memasing nak cepat sebab nak balik kampung. padan muka buat plan last minute. booo.. tapi selaku photographer tak bertauliah tak berputus asa untuk mengabadikan sisa kenangan kami. kerna ianya cukup bermakna. pertemuan kami bersebab. mulanya dengan tangisan. mulanya dengan rungutan. pahit diawalnya tapi bila dikenang ianya salah satu yang termanis dalam hidup kami. harap korang semua terus kuat.kita kan wonder girls. kan kan.. ehhe..

ada cerita di sebalik persahabatan kami :)
pandai mengusha depa nih.. ahha..
kekadang senyum kami menyembunyikan rahsia hati

tabik! kami sayang USIM..
kuch kuch hota hai betul la depa nih..
sahabat yang baik mengingatkan kita kepada ALLAH




senyum penawar kami yang paling indah :)

malu-malu pulak dia cis

sahabat, bukan senang kita nak melaluinya tapi kita dah buktikan kita berjaya menghadapinya. tahniah dan jangan lupa yang kita pernah bersama. pernah makan, main dan solat bersama. pernah berdebat soal kahwin bersama. oopss. pernah bergaduh bertengkar bersama. pernah merajuk kecik hati bersama. pernah gembira bersama. jangan lupa. jangan! hehe sem 2 kita dah lalui dengan jayanya. good luck for your sem 3. aja aja fighting.. 



you are awesome girls. sila jaga diri anda masing-masing. ingat kita ada amanah. saudara-saudara kita di sana belum dapat pembelaan.itu tugas dan tanggungjawab kita. isi masa mudamu sahabatku. ayuh.

wassalam...



currently I'm keeping an eye on one person, but I'm not a nutty as a fruitcake. saranghae.

3 comments:

Anonymous said...

yanaaaaaaa..kenapa mesti pasal rambutan?haha

Latifah Ilyana Ibrahim said...

awak kan makan rambutan lebih pelik dari biasa..kenangan tu. haha

faratihin said...

huhu bawu bacer :')
all d best sume,