Wednesday 7 March 2012

My 'green' buddy


Orang kata tak kenal maka tak cinta
Tapi aku dah berkali-kali kenal dan berkali-kali juga aku jatuh cinta
Seriously,aku lupa camana our conversation masa mula-mula get to know each other time tu
Yang aku ingat Cuma time kami berpisah on 24 April 2011
Dan ingat lagi memang merembes semua air mata,air hidung dan air peluh.. :P
Segan lak dengan yang datang fetch up dia time tu
Tapi itulah hari terakhir kami dapat spend time together,
Peluk bantal busuk bersama, buat bising bersama dan nangis bersama

Dan selepas hari itu sememangnya dah jarang contact
Nak jumpa lagilah..hareemmm!
Hari ni bila demam dek perasaan baru terfikir nak contact dia
Jahat kan..sorry awak! Then dengar suara dia memang kasik semangat yang down datang balik..
And at that time rasa nak terbang pergi sebelah dia
Dengar suara dia yang memujuk dan berpesan suruh kuat memang sangat sebak
If dia ada kat sini kan best..tapi ini bukan ‘if’
This is reality, dan aku pun tak berapa gemar nak ‘berkalau-kalau’

Sememangnya dia seorang pendengar dan pemujuk yang baik
Dulu time having a problem, memang aku akan cari dia dulu
Dan rasanya dia pun dah faham diri aku macam mana
So tak payah nak cakap banyak-banyak
Nak explain segala bagai
Dan memang la aku sangat rindu time ‘dolu-dolu’

Tapi dia tak ada kat sini
Tak ada kat usim terchenta ni
Dia tak ada kat KK1 ni
Hatta kat Nilai pun tak kan nampak lagi bayang muka dia
Bidang berbeza,impian berbeza dan harapan berbeza..
Menyebabkan kita terpisah jauh
Walau masih dalam Malaysia tapi bila dah jauh memang jadi renggang sikit
Lain la dulu.. tiap hari jumpa.


Memangla sangat rindu pada dia!

currently I'm keeping an eye on one person, but I'm not a nutty as a fruitcake. saranghae.

No comments: