Thursday 7 May 2015

Rindu


Bagaimana kah tuan puan mengatasi rasa rindu di hati. 

Kalau ada berikan saya caranya. Kerana saya terlalu rindu pada mereka. 

Anehnya. Rindu yang menyapa segenap hati. Terlalu rindu sehingga jiwa sakit. 

Anak anak ini sangat dekat dengan saya. 

Terlalu lama bersama sehingga terpisahnya kami membuat saya merana.

Terasa aneh jika lama tidak bersua. Dan kini saya parah. 

Menghitung hari, ah lama benar sebelum bersua.

Jika rindu bisa dibeli, akan kubeli semua rindu yang tertimbun ini agar tak perlu lagi kita terjarak. 

Jika jarak bisa dibayar, akan kusewa sejauh jarak yang memisahkan kita dengan tabunganku agar tak ada lagi kata terpisah jauh.

Semoga baik baik saja anak.

Sedang apa kalian saat ini.

Jangan rindu mokna.
                                                                                                                                           


  Yang benar
Mokna kalian

currently I'm keeping an eye on one person, but I'm not a nutty as a fruitcake. saranghae.

No comments: